CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday 5 March 2009

2 in 1 stories~

BismiLLahirrahmanirrahim..

Cerita 1

Sy telah di tag oleh Cik Isya semalam. Ok, check it out~


. : Tentang cari dan letak gambar : .

1. Go to your photo folder in your computer
2. Go to 6th folder of your photos
3. Go to the 6th picture in that folder
4. Put that picture on your blog and description it
5. Invite six friends to join the challenge
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged


Utk lain dari yang lain, sy memilih folder gmbar ke-6 yg dikira dari bawah, dan seterusnya 6 gmbar yang terakhir. Ok x? Mood org nk balik Malaysia, sume pn nk kira yang hujung2. Adeh!



Jd, gambar ini lah yang terpilih. Gambar sewaktu majlis nikah kawan sewaktu sekolah menengah, Aini. Apa yang bole diimbas kembali peristiwa pd mlm tu, sy dan adik sy sesat smpai ke Air Mawang kerana xtau direction nk ke rumah Aini yg hanya terletak di Kg Repah. Sweet la jugak bila menghadiri majlis pernikahan rakan sendiri. Masih terbayang di ruang ingatan sy, suasana sebak yang menyelubungi sahabat sy sewaktu lafaz akad terlafaz sehingga beliau menitiskan air mata. Mcm mana la sy pula nnti? (eh, mcm dh out of topic je. Huahua~). Ok la, itu shj description utk gmbr tersebut. X terasa utk tag sape2 slps meng’tag’ 7 biji ‘bola naga’ dlm entry sebelum ni. Hihi~

Cerita 2

Semalam adalah usrah terakhir sy yg dipanggil ‘usrah makan2’. Walaupun hujan turun rintik2, itu tidak menjadi penghalang untuk kami ber‘picnic’ di tepi tasik UCD. Mungkin Dublin juga sedang menangisi pemergian kami utk pulang ke Msia, tanah air tercinta (mcm perasan je. Huahua~).




Kenangan bersama buat kali terakhir. Lokasi : Tasik UCD~


Utk adik2 usrah tersayang, Baizura, Atun, Liyana, Syafiah, Faridah (juga digelar adik bongsu), dan Su, terima kasih atas ukhuwah yang terjalin. Kenangan berusrah selama setahun stgh pasti akan terpahat di hati akak buat selamanya. Smga tautan hati ini kekal erat simpulannya meskipun terpisah dek lautan dan benua. (Poyo la pulak rasanya ayat2 yang berunsur kejiwangan ni. Hihi~)

Salam manis tanpa gula buat kalian~ (say no to excess sugar, no to diabetes..=P)

Wassalam~


p/s: hati dan fikiran dh terbang merentas benua pada tika ini. (64 hours 30 minutes left~)

2 comments:

AmiE said...

Salam.
Tasik UCD!
huhu

Ct AdAh said...

w'slm..

yup, ada kenangan di situ eh? =P