CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 20 September 2010

Bicara tentang senyum..



BismiLLahirrahmanirrahim..
Hari tu waktu jalan2 cari ilmu di Klinik Kesihatan Bayan Baru, bila terbaca pantun yang tertampal di dinding bersebelahan dengan kaunter utama KK tersebut, sy terus tersenyum.

Kadang2 bila kita terlalu serius dalam kehidupan seharian pun x best jugak. Walaupun hakikatnya, hidup ini tidak pernah lari dari masalah. Kalau lah ada orang yang mengatakan dia tiada masalah, sebenarnya org itu yang bermasalah. Berapa banyak perkataan masalah daa..Hehe~

Sy selalu sembang2 bersama cik co driver dalam kereta sementara menunggu traffic light bertukar hijau di simpang masuk ke Jalan Scotland. Setiap kali kami membincangkan perihal kawan2 yg ibarat air pasang surut, adakalanya mentari bersinar cerah, ada ketika pula hujan lebat turun mencurah2. Namun, ayat favourite yang seringkali sy katakan pd beliau sebagai konklusi utk perbualan kami adalah,


“Setiap orang ada masalah. But, it depends on how we handle it.”

Senyum yang dihadiahkan pada org lain ketika hati anda sebenarnya menangis adalah lebih indah dari dunia dan segala isinya.





It’s only a step, Smile! --> (^_^)



Wassalam~

3 comments:

Anonymous said...

cik co driver rasa adah suweeet!

Senyum yang dihadiahkan pada org lain ketika hati anda sebenarnya menangis adalah lebih indah dari dunia dan segala isinya.

haha...i like!

Ct AdAh said...

hahaha..

trm kasih cik co driver..kerana merasakan sy sweet..ngeeee~

drMyrisstyca said...

Senyum senyum slalu~~

http://www.youtube.com/watch?v=_6xuBTI9XLM

buat cik saadah yg manis.