CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 10 November 2010

Kasih tanpa syarat~

Aku senyum padanya,
Tapi…
Dia balas dengan renungan mata yg kosong.

Aku bercakap-cakap dengannya,
Tapi…
Dia hanya membalas sepatah perkataan sahaja.

Aku tergelak besar melihat perilakunya,
Tapi…
Dia buat endah tidak endah sahaja.


Baru aku faham erti kasih tanpa syarat, meskipun dia tidak membalas senyumanku, berbual-bual mesra denganku, dan juga memberi reaksi yang sewajarnya padaku…

Aku tahu hatinya sangat dekat denganku…

Dan aku amat menyayangi dirinya TANPA SYARAT!

Meow3x~






‘TOKIN’ jaga diri elok2 yer…We all love u!

p/s: Tokin, nama yang diambil dek kerana kaki dan tangan kucing ini yang seakan2 memakai stoking coklat gelap adalah ‘baby meow’ yang berusia sekitar 2-3 bulan, hadiah buat Kak ina sekeluarga yang baru kehilangan Torn. Semoga kucing ni panjang usianya. Ameen!

4 comments:

nomo said...

nak mintak kucing ni bole ke...hehe..comelnye kucing ni.....

Ct AdAh said...

xleh..dh ada tuannya..hehe~

nomo said...

tapi sy boleh jadi tuan yang baik dan berhati mulia..hehe..jage elok2..t dah besar, post g gambar meoww ni..

Ct AdAh said...

ok..trm kasih purnomo..doakan meow ini membesar dgn sihat yer..insya-Allah akan di post nnti..=)