CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 15 March 2011

Mari menebas lalang! lalala~

BismiLLahirrahmanirrahim...

Dah lama rasa nya jari jemari runcing ini (perasan gile..haha~) x menari2 di atas keyboard. Tapi disebabkan ada permintaan peminat2 'gelap' ku di luar sana supaya blog ini diupdate, digagahkan juga diri ini untuk kembali merapu di sini. Maksud tersirat lain adalah untuk menyesarkan entry sebelum ini yg seakan2 mengundang kontroversi dan spekulasi umum. Chewah! Haha~

Ok, hari ini dalam sejarah lagi. Setelah berbulan2 berlalu, tiba2 hari ini sekeping surat cinta dilayangkan untuk cik JJD. Uwaaaaaaaaa..xpasal2 terbang RM50 ku begitu sahaja. Moral of d day, untuk warga Penang yang ingin ke PGH walaupun untuk tempoh yang sekejap, rajin2 kan lah diri anda untuk mendaki tempat letak kereta bertingkat yang disediakan.



Punya la berjimat sampai makan sekali sehari, pakai kasut sampai putus, pakai beg sekolah smpai koyak, last2 duit yg dijimatkan tu bagi kt encik polis. Mana x bengang! Jadi, post incident saman menyaman ini adalah cik siti akan mengikat perut selama seminggu. *FULL STOP*

Ok la, xreti nk cerita panjang2 atau membebel tanpa arah tujuan malam ni. Semoga hari esok lebih baik baik daripada hari ini. Insya-Allah.

Salam manis tanpa gula - No sugar, no DM!
Cik CT

p/s: Entry 'Ceritera Queensbay' cumalah hikayat lagenda yang tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang sudah berada di alam barzakh. Sekian!

3 comments:

drMyrisstyca said...

Ni kene tolak dr bajet kad kawen ni.. lalalala~

Ct AdAh said...

kah3x..kad kawen bukan sy yg uruskan..ngeeeeeee~

warx.hensem said...

muahaha..lain kali parking biar betol skit.